English version of this page

Hjelp oss å gjøre Universitetsbibliotekets tilbud enda bedre

Hei bachelorstudent! Universitetsbiblioteket skal gjøre sitt tilbud enda bedre for deg.

To studenter under et tre på plenen foran GSH.

Foto: Jarli & Jordan/UiO

Del din mening

Ved at du får dele dine meninger i et brukerpanel skal vi sammen sikre at fremtidens bibliotekstjenester gjør studiehverdagen din enda bedre. Det spiller ingen rolle om du har brukt biblioteket på ditt campus mye, middels eller ikke i det hele tatt, eller om du kun har besøkt bibliotekets nettside – ditt perspektiv er verdifullt uansett.

Få gavekort og vinn premie

Som del av brukerpanelet vil du få muligheten til å teste løsninger på ulike nivåer. Vi ønsker at du deltar på inntil tre raske tester på 20 minutter hver hvor hensikten er å avdekke om det vi lager har verdi for deg. Som takk får du et gavekort på 250 kroner, og er i tillegg med i trekningen av et støykansellerende headset – verdi 2500,-

Hvordan delta?

For at det skal være enkelt for deg å delta i brukerpanelet gjennomføres det meste av testingen digitalt i vårsemesteret 2023. Da får du mulighet til å delta uavhengig av hvor du befinner deg. Hvis du befinner deg i Oslo kan det hende vi ønsker å treffe deg fysisk!

Det vil være helt frivillig å delta i brukerpanelet, du kan trekke deg når som helst og ingen personsensitive data vil bli samlet inn under testingen, men vi trenger din kontaktinformasjon for at du skal kunne være med i panelet. Du kan melde din interesse her:

Delta

Vennlig hilsen Universitetsbibliotekene ved NTNU, UiO og UiT.

Publisert 10. feb. 2023 10:15 - Sist endret 10. feb. 2023 10:15